sábado, 11 de abril de 2020

Bayern-raket: Guardiola har gjort størst indtryk

Kingsley Coman har haft flere prominente cheftrænere i Bayern München, men franskmanden insisterer på, at han har lært mest af Pep Guardiola.
Carlo Ancelotti, Jupp Heynckes, Maximilliano Allegri og Didier Deschamps.
Bayern Münchens franske kantraket Kingsley Coman har haft flere prominente cheftrænere i sin professionelle karriere, men det er ikke en af de ovenstående, der har efterladt det største indtryk.
Det er derimod Pep Guardiola, Comans første træner i klubben. Det fortæller den 23-årige kantspiller i et interview med Eurosport.
- Jeg vil sige, at det er Guardiola. Han var den, der gav mig lidt mere regelmæssig spilletid, selvom jeg indtil da blot havde spillet nogle få kampe i Juventus.
- Han skaber et system, hvor man ofte oplever én-mod-én-dueller, og det er et system, hvori jeg trives, fortæller Coman og fortsætter.
- Han var ligeglad med min statistik. Han bad mig bare modtage bolden, give den gas og få bolden ind i feltet. Det satte jeg virkelig pris på. 
Coman roser i samme ombæring sin nuværende cheftræner Hansi Flick for hans mandskabspleje.

Nenhum comentário:

Postar um comentário