En dat maakte Vitesse bekend met een ludieke video op social media, zoals dat tegenwoordig gebruikelijk is in voetballand. Clubicoon Theo Janssen stapte er speciaal voor in het vliegtuig om tijdens een vlucht boven Arnhem de nieuwe hoofdsponsor bekend te maken. 'Een vliegende start.' Helemaal nieuw is het bedrijf niet voor de club. Waterontharder.com stond sinds januari al op de rug van het thuis- en uitshirt. Afgelopen seizoen stonden Koninklijke Burgers' Zoo en het Nederlands Openluchtmuseum nog afwisselend op de borst van de Vitesse-spelers. Zij blijven in een andere rol verbonden aan de club als sponsor.
Commercieel directeur Olivier Smit zegt namens Vitesse blij te zijn met de nieuwe hoofdsponsor. 'Doordat Waterontharder.com juist in deze periode het contract openbreekt en uitbreidt, laat het zien dat het achter ons staat en in de club gelooft. Hiermee maken we ook op commercieel vlak opnieuw stappen. Begin dit jaar is Waterontharder.com shirtsponsor geworden en daarbij spraken we al de intentie naar elkaar uit om intensiever met elkaar te gaan samenwerken. Het is fijn om te merken dat die intenties ook werkelijkheid zijn geworden en dat daarmee in deze moeilijke tijd de continuïteit gewaarborgd blijft.'
Directeur Julio Rosier is blij dat zijn bedrijf de nieuwe hoofdsponsor van Vitesse is. 'Waterontharder.com is in de afgelopen jaren enorm gegroeid, maar de rek is er nog lang niet uit. We zijn een relatief nieuw merk, dus we moeten ons onderscheiden om dat te bereiken. En dat doen we door opvallende dingen te doen. Het hoofdsponsorschap van Vitesse sluit aan bij die ambitie. Tijdens ons sponsorship willen we de Vitesse-supporters en de rest van Nederland op een aansprekende manier kennis laten maken met ons product. Ons streven is om net zo bekend te worden als Vitesse...', aldus Rosier, die samen met Janssen het vliegtuig instapte.
Nenhum comentário:
Postar um comentário