quarta-feira, 25 de março de 2020

Беніто зізнався, чому проміняв російський чемпіонат на українську першість

Півзахисник Динамо Беніто розповів про період виступів у чемпіонатах Молдови, Узбекистану, Білорусі та Росії.

"Я дуже непогано проявив себе в молдавському Саксані і через це мене запросили в великий клуб з Узбекистану – Локомотив Ташкент. Я намагався, хотів грати, навіть забив один гол. Але, на жаль, не зміг там закріпитися через молодість. Був занадто юний і десь не справлявся.
У Білорусі теж було непросто, я не зміг нормально адаптуватися, було важкувато. А ось в Росії все пішло, як треба. При тому, що там дуже сильний чемпіонат, і серйозні суперники. Але я прийняв рішення залишити його через відсутність постійної ігрової практики. Я хочу викликатися до збірної Нігерії, тому мені потрібно постійно виходити на поле і продовжувати прогресувати", – сказав Беніто в інтерв'ю Sportarena.
Нагадаємо, Беніто перейшов у Динамо з російського Тамбова на початку лютого 2020 року. 21-річний вінгер підписав контракт з "біло-синіми" до червня 2023-го. Після переходу він вже встиг відзначитися трьома голами за дубль киян.

https://football24.ua/ukrayina_tag50819/

Nenhum comentário:

Postar um comentário