segunda-feira, 30 de março de 2020

和富大埔人氣王 孫銘謙你問佢答


因應新冠肺炎疫情,本地波由3月23日起「休戰」3星期,這段期間「我撐本地波」facebook專頁,再次推出深受球迷朋友歡迎的環節《我撐同球員傾吓偈》。第一擊已於上周三(25日)完成,「大頭」找來近日人氣急升,表現愈來愈搶鏡的和富大埔年青球員、能攻擅守的「孫銘」孫銘謙,親自解答球迷的問題。 






Q:球迷的問題 「孫銘」:孫銘謙的回覆
Q:「 呢段時間球場封咗冇得踢波,諗住點樣保持自己球技和狀態?」
「孫銘」:「首先我會跟住球隊嘅要求,喺屋企做啲體能訓練保持狀態,如果情況許可嘅話,會落去附近街場自己玩吓波,或者出街跑吓步。」
Q: 「你鍾意打左閘定左翼多啲?」
「孫銘」:「當然係左翼啦!因為自己一向都比較鍾意參與進攻,同埋防守會踢得無咁放膽,不過其實任何進攻位置我都鍾意,只要唔係後衞就最好喇!」
Q:「你最難忘係邊場球賽呀?來到和富大埔有乜感覺呀?」
「孫銘」:「最難忘嘅比賽係今年代表大埔踢嘅嗰場『亞冠』外圍賽,因為嗰場自己鹵莽而攞咗紅牌,令到球隊大敗而回。明明呢場波係一個好難得嘅機會,但係自己就親手「拉」走咗佢,所以特別難忘。 亦都因為呢場波大埔畀到我好溫暖嘅感覺,因為無論教練、隊友、以至球迷,就算我嗰場踢得咁差,佢哋都一路鼓勵我,完全無因為咁而責怪我,反而掉番撞頭安慰我,同我講笑希望我唔會太過自責。當然佢哋都會同我講番點改善,但係佢哋呢啲舉動真係令我覺得好Warm。」
Q:「現役外援之中你覺得邊個最難應付?」
「孫銘」:「伊高沙托尼,因為佢速度快之餘又靈活,左右腳都好純熟,而且佢進攻手法多變,又會配合假動作,所以對住佢嘅時候好難知道佢加速嘅時機同埋去邊一邊,好難阻止佢推進。」
Q:「誰是你偶像,點解?最有信心嘅位置及打法?點樣改善自己嘅弱點?」
「孫銘」:「美斯,因為佢無論變速、轉向、射門觸覺,甚至乎傳球質素同球場上面嘅視野都係世界級,踢出嚟嘅足球亦賞心悅目,所以球員嚟講我最鍾意佢。最有信心嘅位置可能係右翼?呢個其實自己都未太清楚,打法方面我又無乜太大所謂,不過當然希望有份上去進攻,至於改善自己方面,我覺得平時練完波同隊友互相切磋,係一個有效嘅改善方法。因為不論你同佢哋1on1、鬥射波、傳波都好,你都可以從佢哋口中得知佢哋嘅諗法,可能佢地會同你講到一啲,自己都唔會發現到喺假動作或射門姿勢方面嘅壞習慣,所以我認為同佢哋互相競爭同幫助之下,做任何改善訓練都會事半功倍。」
Q:「香港球壇之中你最敬重邊一位前輩?」
「孫銘」:「陳文輝,因為佢對球隊入面嘅年輕球員十分照顧,無論喺比賽、練波、定球場外都會睇住我哋,比賽嗰陣知道年輕球員有時可能會好緊張,攞到個波都唔知點做,佢會特登跑去幫你等你有個傳波選擇,唔使亂踢畀人鬧;見你因經驗不足失位嗰陣會特登老遠咁跑番嚟幫你。練波嗰陣佢自己明明加操緊,有年輕球員有問題問佢,佢會即刻解答你,你可能預佢答你幾句?但係佢會肯花不下15分鐘去慢慢答你嘅問題,希望可以幫到年輕球員,仲喺側邊睇住你嘅姿勢有無錯,然後再教你點改善。佢對我哋嘅照顧同埋幫忙唔係必然嘅,但係佢依然落足心機咁教我哋,所以我想講佢對年輕球員嘅成長有絕大幫助。有佢喺球場上面令人覺得好安心。」
Q:「點睇今季自己嘅表現?」
「孫銘」:「我覺得自己今年嘅表現比上年有進步,因為始終出場機會多咗,喺作出一啲決定上係成熟咗,但係依然有需要喺唔同細節位上落多啲苦功,例如喺攞波之前就諗定自己下一步要點做、掂到自己身後有冇防守球員,喺呢啲細節位方面進步先可以幫到球隊手。」
Q:「點平衡足球同學業?」
「孫銘」:「今年我大部份時間都擺咗落足球度,所以某程度上都忽略咗學業方面,好彩我有時要趕功課或者有嘢唔識嗰陣,中大足球隊嘅隊友都好樂意幫我手,所以都算追得上學業進度。簡單啲嚟講就係識人好過識字,所以都想喺度多謝幫過我嘅每一位。」
Q:「最欣賞嘅本地左閘同左翼?」
「孫銘」:「左閘係陳柏衡,因為上年同過佢喺大學做隊友,知道佢對自己嘅要求好高,而且佢好有拚搏精神,速度快得嚟又靈活。左翼就係安基斯,因為佢速度好快,可以喺邊路製做好多威脅,但係佢又唔會淨係死用速度爆人,突破期間經常加入假動作同插花,令防守球員難以應付。」
Q:「想問你上年12月喺南韓踢『東亞盃』有乜嘢特別經驗或者感受?」
「孫銘」:「我覺得嗰一次嘅經歷對我嚟講非常寶貴,因為個次可以畀我同高水平對手比併當中,搵到自己嘅不足,例如我一直以嚟都認為自己速度唔會太差,但係落到場上先發現自己嘅變速完全跟唔上對手,而知道自己嘅不足,先令我知道要改善嘅方向,令自己更上一層樓,所以嗰次嘅旅程可以話係難能可貴。」
Q:「孫銘,覺得加盟大埔最大得著係咩呢?」
「孫銘」:「我其實覺得加盟大埔嘅最大得着,係可以有一班好好嘅隊友,年輕球員會互相支持幫忙,練波辛苦時一齊捱,又會有經驗球員喺度輔助我地,畀我地喺佢哋身上學習,所以成隊波相處得好融洽同舒服。」
Q:「效力地區球隊與非地區球隊有甚麼分別?」
「孫銘」:「雖然我喺呢方面嘅經驗唔多,但係我覺得分別在於地區球隊比較有凝聚力,球迷十分熱情,因為佢哋大都喺嗰區長大,所以亦較易對球隊產生歸屬感,而且大部分都係冇條件支持球會,不論順逆,都不離不棄。」

Nenhum comentário:

Postar um comentário