terça-feira, 10 de março de 2020

Хачеріді пояснив, чому відмовився повертатися в УПЛ

Хачеріді пояснив, чому відмовився повертатися в УПЛ
Євген Хачеріді / фото: Динамо Брест



Захисник Динамо Брест Євген Хачеріді розповів, як опинився в білоруському клубі.

"Мене не те що з ПАОКа відпускати не хотіли, я вже сам хотів піти. Влітку у них закінчувався чемпіонат і я поговорив з президентом: домовилися, щоб мене відпустили на певних умовах. Потиснули руки і розійшлися.



Потім подзвонили з Динамо Брест і запитали: "Хочеш чи не хочеш?". Я знаю хлопців тут, українці є – хороший колектив. Я хочу грати, а у команди великі амбіції, тому із задоволенням погодився. Був варіант в Україні, і не один. Було багато варіантів, але якщо вже розглядати, то хотілося тільки в київське Динамо", – сказав Хачеріді в ефірі FootballHub.
Додамо, що Хачеріді перейшов у Динамо Брест в жовтні минулого року. Угода українця з білоруським клубом розрахована до кінця 2021 року.

Nenhum comentário:

Postar um comentário